11 Temmuz 2009 Cumartesi

ceren

beşiklik arkadasimdir kendisi. kisaca ceronimo deriz biz ona. evet kisaca. eheh.

simdi efendim ben ona ismiyle ilgili pek çok espri yapmaktayimdir. uzun bir süre görüsülmemistir. bir gece bakarim, msndedir. bir selam vereyim diye düsünürüm ve basta monolog, sonrasindaysa dialog su sekilde gelisir:

- selam ceren
- hangi ceren
- tenceren
- penceren
- pencilceren
- bencilceren
- sivilcecilceren
- etçilceren
- otçulceren
- selam veren
- biri var bekleyen

+ olum ben ercan

- (iç ses: hassiktir lan harbi mi) aa merhaba ercan amca nasilsiniz?
- ben de sizi ceren sandim. kusura bakmayin espriler biraz garip gelmis olabilir. :) (adam demistir kesin bre manyak baska kim sanacaktin, msn onun diye.)

+ önemli degil berkcigim. kizlari yatirdim. sabah okula gidiyorlar, sonra dersleri dinleyemiyorlar. ben de sabah bir seminer verecegim ona hazirlik yapiyorum. annen, baban nasil? çok selam söyle.

- hmm haklisiniz. benim de dersim var birazdan yatacagim. kolay gelsin size ben çok rahatsiz etmeyeyim öyleyse. annemler de iyi iste ne yapsinlar. bas üstüne.

(burdan sonra iste benim okulu birakmami söylerim sonra kendisi fikirlerine önem verdigim bir akademisyen oldugundan uzun uzun nasihat verir ama baymaz iyidir ercan amca neyse en son iyi dilekler ve diger aile üyelerine selamlar belirtilir ve msn kapatilir.)

aradan birkaç hafta geçer. ceren yine msndedir. ancak, bu sefer selam verecek cesaret yoktur. neyse tüm benligimle karar veririm. "nolcak olum ercan amcayla konusurum biraz, en kötü ihtimal." derim ve baslar dialogumuz:

- ercan amca?

+ berkoli, ne ercan amcasi benim ceren?

- hmm (denir ve olay anlatilir. o sirada kardesi de okumakta ve birlikte yarilmaktadirlar. az sonra sesleri duyup yan odadan ercan amca gelir. ceren ona söyler anlattiklarimi. o da unuttugunu belirtir hepsinden beter yarilir. ben de o esprileri koskoca adama yapmis olmanin utancindan siyrilirim yavasça gülmeye baslarim. artik her sey normaldir.)

bahsi geçen ceren haricindekilerin okumasina gerek olmayan not: ceronimo numarani yine kaybettim. eger simdi güzide bir sahil kentimizde oturmus, bu entryyi okuyorsan bir mesaj çekiver. sinav sonucunu sey etmek için arayacagim da bir türlü hatirlayamadim numarani. o kadar da ezberlemistim bi ara halbuki.

notun notu: ben size okumaniza gerek olmadigini söylemistim.

8 yorum:

  1. meraktan okumustum ama notun notunu okuyunca kendıme daha cok guldum :) umarım cerene ulasırsın ve sınavı guzel sonuclanmıstır.okulu bırakmıs olmana uzuldum ama hayat senın karalar senın.dıkkat et kendıne

    YanıtlaSil
  2. canım en yakın arkadaşım diye illa bişey yazman gerekmiyor:)bide tamam bizden üyük olabilirsin öğüt vermende gerekmiyor aaa:P

    YanıtlaSil
  3. yeni gördüm yorumlarinizi. :) öncelikle alper canimi reçel çektiriyorsun. bak zaten her an açlik egiliminde bir insanim. bir makarna pismanligi vardi okuduysan.. yani bilmiyorum bi dahaki gelisinde bögürtlenli reçelsiz gelme :) ya da neyse sen gel bimden hallederiz. ben tek gitmeye üseniyorum ondan getir dedim.:)

    günes ya ceren' in sinavi çok parlak degilmis ne yazik ki. ayrica bu yaziyi babasiyla birlikte okuyup baya gülmüsler. :)

    YanıtlaSil
  4. abi zaten sen tek hiçbirşey yapmıyosun ki:)hem alıştırdın beni kahveye bak yasak geldi şimdi napcaz:)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Oğlum karıştırma ortalığı ya sonra ben uğraşcam bak:)

    YanıtlaSil
  7. tmm saka saka :) tabi her sakada bir gerçeklik payi oldugunu da unutma sen derya :P yok yok harbi saka. bebisim derken fln :)

    YanıtlaSil
  8. tamam tamam anladım ben :)

    YanıtlaSil