3 Ekim 2012 Çarşamba

musluman olmamak = nefret sucu islemek


malum, sevan nisanyan sagolsun yine bir laf atti, ustune atlamayan kalmadi. ben bir seyleri kacirmadiysam ustune atlanan kisim su;

Buna karşılık, bundan yüzlerce yıl önce Allah’la kontak kurduğunu iddia edip bundan siyasi, mali ve cinsel menfaat temin etmiş bir Arap lideriyle dalga geçmek nefret suçu değildir. “İfade özgürlüğü” denilen şeyin, adeta anaokulu seviyesindeki bir test örneğidir. 


mesela ben birinin gercekten peygamber olduguna inaniyorsam zaten onun dinini kabul ediyorumdur. yok, eger ben onun dinine ve peygamber olduguna inanmiyorsam, onun yalan soyledigini, dolandirici oldugunu, psikolojik veya psikiyatrik sorunlari oldugunu veya bunlardan birkacinin bir arada dogru oldugunu dusunuyorumdur. (tabi bu if and only if. eger yalan/dolandiricilik/mental problemlerden en az birine inaniyorsam, o zaman da peygamber olduguna inanmiyorumdur.)

donup bakalim, bu adam ne demis? dolandirici demis. zaten "peygamberin" dogruyu soyledigine (ve akil sagliginin yerinde olduguna) inansa bu adam musluman olurdu. simdi hani bu adam inanmiyor ya, hah iste zaten boyle dusunmesi gerekiyor. "lan bence aslinda cok iyi adamdi ama peygamber degildi." diye bir sey yok yani. var gerci ama o zaman da "paranoid sizofren ve epilepsisi vardi." diye bir ikinci cumle gelir. simdi musluman olmayan her insan, bu yalancilik/dolandiricilik/mental illness'tan en az birini kabul ediyordur. birkac defa daha tekrar etmeme gerek yoktur herhalde, ortalama bir gerizekalinin bile anlayacagi seviyede yazdim.

ozet geciyorum: arkadaslar, musluman olmamak bu nisanyan'a saldiranlarin kullandigi mantikla bir nefret sucudur. lutfen bu yaziyi yayalim ve tum kafirlerin nefret sucundan yargilanmasini saglayalim. optum, kib.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder